Prizma CPI orijentirana je na visoku kvalitetu i profesionalnost u istraživanju te prepoznavanje potreba Klijenata. Analizirajući realne potrebe tržišta i potrošača nudimo niz rješenja u vidu promišljenih i kreativnih istraživačkih projekata. Istraživački projekti postavljeni su stručno i na najvišoj metodološkoj razini, te ‘skrojeni’ za svakog Klijenta zasebno od prve faze – razumijevanja cilja istraživanja, kroz izradu upitnika ili vodiča; preko faze prikupljanja primarnih podataka do samog kraja gdje analizi i obradi podataka, te izradi primjenjivog outputa (izvještaja) pridajemo mnogo pažnje.
Prizma tim sastoji se od niza stručnjaka (psiholozi, ekonomisti, sociolozi, analitičari, programeri…) koji u istraživanju tržišta rade više od 15 godina. Svi članovi tima svojom željom i velikom ljubavi za istraživanje doprinose i vjerno čuvaju i grade ‘bazu znanja’ za buduće generacije.
Prizma trenutno zapošljava 9 stalnih djelatnika i više od 450 anketara i intervjuera diljem Hrvatske, s regionalnim koordinatorima u svim većim gradovima: Splitu, Osijeku, Rijeci, Zadru, Puli, Varaždinu, Šibeniku, Karlovcu i Slavonskom Brodu.
Izravno smo prisutni na hrvatskom tržištu, a s partnerskim agencijama regularno provodimo i istraživačke projekte u BiH, Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori i Sloveniji, ali nudimo usluge istraživanja i u ostalim zemljama koje su potencijalno interesantne našim klijentima.
Agencija i djelatnici članovi su niza profesionalnih udruženja:
- ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research),
- HGK (Hrvatska gospodarska komora – Sekcija za istraživanje tržišta),
- HGK (Hrvatska psihološka komora),
- …
U radu poštujemo kodekse:
- ESOMAR, AAPOR, ICC, HGK
Vizija
postati vodeća agencija-“partner” koji savjetuje klijente temeljem tržišnih podataka i koja nudi moderne, drugačije (“out-of-the-box”) pristupe
Misija
rješavanje problema naših klijenata i omogućavanje kvalitetnijeg donošenja poslovnih odluka, uz pomoć spoznaja o tržištu, našeg iskustva te poznavanja područja na kojem klijent posluje